Starten av ferien

♡ ♡ ♡

Jeg starta ferien med å dra i konfirmasjon i Hurum, utenfor Drammen. Det var en gutt i bandet mitt som skulle feire der, og vi skulle spille noen sanger. Jeg tok toget til Drammen sammen med Johannes, og vi dro videre til en stor gård der festen skulle være. Det var en gammel låve, som var pussa opp til festlokale med ordentlig kjøkken og stor sal der vi spiste. Og vi avslutta i ''Grisebingen'' med Quiz. Det så akkurat ut som en grisebinge, bare at de hadde laget sofaer med bord i hver binge. Såå koselig!

Selve spillinga gikk helt greit, vi kom ned dagen før og fikk øvd gjennom en del den kvelden. Men vi mangla den ene gitaristen, så vi fikk en erstatning som skulle i konfen, men han måtte lære seg tre sanger på to dager.. Han klarte seg faktisk veldig bra! Jeg fikk helt blackout på den siste sangen... de starta å spille, jeg sang  ikke, fordi jeg hadde glemt hvordan den var. Jeg kunne teksten, men jeg klarte bare ikke starte. Bandet starta på nytt, og jeg sang ikke noe nå heller. Så heldigvis kom Oda (søsteren til konfirmanten) opp og hjalp meg, så sang vi resten sammen! Det var jo bare familie der, men ikke min familie, jeg kjente jo ingen av de.. Så jeg ble såå glad for at Oda redda meg der! ♥

Måtte tvinge Johannes til å ta litt bloggbilder av meg på stasjonen, heldigvis syns han det var veldig gøy!

Uka etter ble jeg med Marit og familien til København. Vi tok båten fra Oslo, og sov på hotell en natt i Køben. Det var utrolig varmt der! Like bra som i syden, selv om vi heller var der på shoppingtur da..
Men vi var innom Tivoli, det var så mye bedre enn sånne parker jeg har sett i Norge. Vi var der ganske sent, så vi tok ingen karuseller. Vi bare så på alt, og spiste middag på en koselig restaurant der.

Vi dro med båten tilbake igjen, og kjørte videre til Sverige. Der lå vi på en camping utenfor Strømstad, med en sykt fin strand! Og som den vannloppa jeg er, måtte jeg jo selvfølgelig få en dukkert i løpet av turen! Det var ganske deilig vann, lang sandstrand og svaberg.

Og endelig fikk jeg vert på Abercrombie, og butikken overaska meg litt, siden den var nesten helt mørk.. Det var noen spotter her og der, og det var speil overalt! jeg ble så sykt forvirra av å gå der! haha
Fant det jeg ville ha da, en mørkeblå hettegenser, den er så deilig!

Det var litt av ferien min, har gjort masse mer, som kommer senere♥