Word

topp - Monki // Cardigan - Gina tricot // Bukse - gammel vintage.. så vet ikke // sko - converse

Fineste Helene ♥

På tirsdag sov jeg over hos Helene, og vi gikk en tur ned i ferieparken for å stå på Pennyboard og ta bilder. Jeg har såå lyst til å kjøpe meg et brett selv, det er jo så gøy! Og ikke så veldig vanskelig, så med litt trening blir det sikkert kjempebra! Vi tok oss også en tur til kiwi og handla inn brownies, blåbær, potetgull, sjokolade og drikke. Det endte med at vi tok en bit av kaka hver, også orka vi ikke mer.. haha

I går dro jeg og mamma en liten tur til Gol, for å handle inn litt nødvendigheter til skolestart og noen småting. Det ble blant annet en ny bukse, en helt enkel svart jeans, siden jeg trengte det. Senere på kvelden dro jeg, Ina og Marit på kino. Vi måtte jo se den nye Transformers filmen, og den imponerte virkelig! Jeg vet at tranformers-filmene er bra, men denne er kanskje den mest spennende og beste filmen jeg har sett noengang! Alle bør ta turen på kino og se den.

På vei hjem, var det vist rekefest/nabofest hos Marit, så vi slo oss ned og spiste reker vi og, også sov jeg over der til i dag. Det er såå koselig å sitte ute med reker om sommeren!

- Inger

Fin natur

INGER GJØR TING HO IKKE KAN

Jeg var på hytta for noen uker siden, og siden det ikke var så veldig mye å finne på så tenkte jeg å prøve meg på litt naturbilder. Disse er ikke redigert noe som helst, litt fordi jeg ikke gidder.. ups litt lat. Men også fordi de egentlig var ganske fine som de var. Så tøff som jeg var, ville jeg ta nærbilder av en bie ( eller humle.. vet ikke forskjellen) haha. men den ville ikke samarbeide helt på photoshooten vår, den klarte alltid å gjemme seg unna. Dette var det eneste bildet hvor den syntes mest.. Den koste seg veldig med tyttebær, noe det ikke var lite av i skogen.

Neste gang skal jeg ta flere bilder der oppe, og redigere de litt fint, sånn at dere kan se. Hytta ligger 20-minutter unna Lillehammer, så om det er dårlig vær, er det rett på shopping, haha!

Nå er jeg hjemme en uke, før vi reiser til Rhodos! Gleder meg helt vilt til strender, sol og varme! Er nesten 3 år siden vi var på sydenferie.. så nå var det jammen meg på tide! jeg savner kald iste i poolbaren og sløve dager på stranda. Jeg tar med kameraet, og skal ta masse bilder. Ellers i ferien har jeg ikke noen store planer utenom at jeg skal besøke storesøster en tur, og dra på telttur med noen venner.

håper dere har en fin sommer ♥

- Inger

Les mer i arkivet » August 2014 » Juli 2014 » Mai 2014

Heihei! Dette er et gratisdesign av Tonje Mågerø Thorsen (tonjemt.blogg.no). Her kan du skrive akkurat det du vil, om deg og hva du blogger om. Håper dere liker designet.